Saturday 26 June 2010

-Hahahaha Sekolah Petang-

today kami ugama petang ada sukan ria so we decide untuk pakai bju bula .....so aku pakai bju bula germany..first2x cg gtau yang ada game soo aku pilih umban something ke dalam baldi....so maybe aku dapat number 3 then kami main2 game lah soo aku jadi supporters yang paling best..apa kan aku ah??prasan saja....d tah masa si aida masukkan air dalam botol menggunakan strow habis terperancit2 air ah,hhahhahaaah sampai cg hasbol pun gali tapi aku nda sal 6sa is always the best ever...hahahahaahha banar kali ah...prasan termasuk cg nya thats is cg malwi ia atu really love louis vuition..minat banar arah lv atu tarus ngalah kn aku..termasuk dgn gayanya yg macho lagi menarik-tertarik the vrrrrooooooooommmmmmm....hahahahahha..jangan marah ah cigu...then lapas atu kami nyokong c hamizah mengupas limau oren atu...antam vah kami ah..ia ngupas pun hantap macam urg yang mrh arah limau atu samapi hancur limau ah..hahahah habis bah limau ah d pijak2nya tapi ea nada pulang pijak...then masa si aida lagi ea kan masa atu lapar so ia ikut lah berlawan makan roti..ia makan sekalinya mcm urg yg bnr2x lapar pasal masa atu lagi kmi nyokong mcm urg gila kmi suruh ea makan lju...then sebenarnya c aida pulang yg number one tu sal ia yang awal kedapan tpi sebenarnya alum th hbis makanannya atu d tah ia dpt number dua saja...tpi its okay lah....then thats all, aku ngalih kan tulis bnyak2x ok see yo again and don't forget bcoz mira is here!!hahaha apa an??!!!

No comments:

Post a Comment